Oi! Bangunlah Oi! PDF/EPUB Ó Oi! Bangunlah Kindle -


Oi! Bangunlah Oi! [PDF / Epub] ✓ Oi! Bangunlah Oi! ★ H.M. Tuah Iskandar – Natus-physiotherapy.co.uk SUDAH menjadi lumrah manusia, mudah sekali alpa dan terleka Tanpa sebarang ingatan mahupun teguran, kehidupan akan terus hanyut dibawa arus perubahan dunia yang semakin pantas dan penuh cabaran Natija SUDAH menjadi lumrah manusia, mudah sekali alpa dan terleka Tanpa sebarang ingatan mahupun teguran, kehidupan akan terus hanyut dibawa arus perubahan dunia yang semakin pantas dan penuh cabaran Natijahnya, banyak jiwa yang tenat memerlukan perhatian untuk dirawatBuku terbaru Dr HM Tuah Iskandar al Haj, OI BANGUNLAH OI merupakan cabaran kepada sesiapa Oi! Bangunlah Kindle - sahaja untuk bangkit, berjaga dan bersiap sedia dalam mendepani apa jua keadaan pada hari muka Manusia sememangnya perlu dikejutkan agar ia tersentak dan tidak terus lalai dengan mimpi mimpi indah ciptaan mereka sendiri Moga moga ramai yang terpanggil, segera menoleh, membuka mata dan sekali gus memberi respons yang positif dengan hadirnya bingkisan penuh motivasi ini.


10 thoughts on “Oi! Bangunlah Oi!

  1. Shahrul AhLami Shahrul AhLami says:

    Tajuk yang catchy Aku jumpa buku ni di Kedai POPULAR ,Nilai, Negeri Sembilan Waktu tu hati aku tengah tak tenteram sebab final exam dah dekat Aku nak cari buku yg boleh dibaca sewaktu musim exam Mula mula aku ambil buku lain, lepas tu aku terjumpa buku ni aku letak semula buku yang mula mula aku ambil tadi Buku Oi Bangunlah Oi masa tu masih berbalut plastik, jadinya tak bolehlah aku nak tengok isi kandungannya Selain tajuknya yang catchy, harga buku ni pun tak sampai RM10 Jadinya, aku Tajuk yang catchy Aku jumpa buku ni di Kedai POPULAR ,Nilai, Negeri Sembilan Waktu tu hati aku tengah tak tenteram sebab final exam dah dekat Aku nak cari buku yg boleh dibaca sewaktu musim exam Mula mula aku ambil buku lain, lepas tu aku terjumpa buku ni aku letak semula buku yang mula mula aku ambil tadi Buku Oi Bangunlah Oi masa tu masih berbalut plastik, jadinya tak bolehlah aku nak tengok isi kandungannya Selain tajuknya yang catchy, harga buku ni pun tak sampai RM10 Jadinya, aku pun belilah buku ni Memang tak menyesal aku beli buku ni Penulis menulis kisah kisah yang boleh kita jadikan motivasi Penulis juga mengajak kita menjelajah ke serata dunia tanpa bayaran..hahaha.memang seronok.Buku ni terbit pada tahun 2012 Mengandungi 316 muka surat dan kalau nak tahu lagi, jemputlah baca buku ni..Insya Allah takkan menyesal


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *